20 Temmuz 2007 Cuma

#49


Avatar: The Last Airbender
Size bu müthiş çizgi-diziden bahsetmek istiyorum. Bir süredir cnbc-e'de yayınlanmasına karşın ben kendisini nickelodeon türkçeleştikten sonra farkettim.
Çizgi dizi ile ilgili bilgiyi 22dakika'da çok güzel açıklamışlar. Şu an 3. sezon yayınlanıyormuş dünya genelinde fakat ben daha 1. sezonun başlarındayım anladığım kadarıyla. Denk gelirseniz mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca oyuncaklarına da hasta oldum, şimdi para biriktirdiğim için alamasam da kışa doğru kendimi tutamayabilirim.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

kesinlikle izlenmeli! izlediğim en başarılı çizgi dizilerden biri... hastasıyız hatta..

yok dedi ki...

Saat 16:48, saat tam 17:00'da Avatar başlıyor. Sırf onun yüzünden 3 tane sınavım olduğu halde çalışmıyorum. İşte vefalı izleyici dediğin böyle olur.=)

Unknown dedi ki...

ama bu ayıp! kötü öğrenci... jıkz jıkz jıkz

Unknown dedi ki...

ya bu arada kimse bunun dvdsine divx'ine sahip değil midir... ne zamandır aranıyorum bulamadım.

yok dedi ki...

22 dakikadaki yorumların birinde bir arkadaş internetten çektiğini söylemiş ama benimki kotalı ben çekemiyorum=( Kahrolsun TTNet.
Zaten türkiye elden gidiyo..