3 Mayıs 2007 Perşembe

#35

Uzun bir aradan sonra yazmaya devam. Bir kaç haftadır hayatımda ne kadar çok şey kaçırdım ben de bilmiyorum. Bu durumdan çok mutsuzum, canım sıkkın, keyfim yok.
Şimdi televizyonda Donald Southerland'in oynadığı adını bilmediğim dansla ilgili bir film izliyorum.

Bu arada bir yer tarafından istenen kısa özgeçmişimi yazma çabalarım sürüyor. Şekil 1-A:

Seçmece karpuz misali 18 Mayıs'ı beğenmeyip 19 Mayıs'da dünyaya geldim.
O günden beridir hiçbir şeyi beğenmediğim gibi bir de üstüne bin tane laf söylerim.
Dördüncü sınıfı beşe bağlayan günlerden bir gün İzmir Özel Türk Koleji'ne kaydoldum.
Üniversiteye kadar her sabah sakal traşına gönderildim.
Bu kadar traş yeter dediğim bir sıra üniversiteyi kazandım.
Meğersem üniversite denilen şeyin bölümleri varmış, sana uygun olanı seçiyomuşsun.
Ben bana uygundur düşüncesiyle İktisatı seçtiysem de birinci haftadan ne kadar yanlış bir tercih yaptığımı anladım.
Ama el mahkum bu okuma telaşı içinde kaybolup gidicem derken bir de baktım ki ADventure diye bir reklamcılık yarışması.
Sen misin bunu gören; topladım msnden 3 kişi hadi bakalım hazırlıyoruz. harıl harıl hurul hurul çalışmaların ardından
bir de baktık ki kazanmışız. Sonra ver elini TBWA/Istanbul.
Güzel bir 2 aylık reklam yazarlığı stajının ardından tuttuk evin yolunu.
Ayrıca araya 2 tane de biri ödüllü biri ödülsüz kısa film sıkıştırdım ama gerçekten sıkıştırma.=)
Şimdi geleceğe güvenle bakıyor her gün mutlaka kalbim benecol yiyorum.

Tabi gördüğünüz gibi içime sinmiyor denemeler devam.
Hayat boş, eğlen coş.
Off çok canım sıkkın.
Hadi bakalım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

southerland -> sutherland.