19 Şubat 2007 Pazartesi

#29

Bir kaç gündür eve kapandım, dünyayla olan bütün ilişkimi kestim ve başta prison break olmak üzere dizi dünyasının kollarına kendimi bıraktım. Ne zamandır inat edip prison break'i izlemiyordum fakat nasıl bu gaflete düştüğümü ben bile anlamadan ilk sezonu bitirdim. Şunu söyleyebilirim: şu ana kadar ki izlediğim en iyi dizi kendisi. Ben ilk defa bir diziye kendimi bu kadar kaptırıyorum. İlk sezon 22 bölüm, ben 20-21-22. bölümleri ayakta izlemek zorunda kaldım. Bu kadar heyecan bu kadar stres; pek başa çıkabileceğim türden değil. Aman allahım o ne aksiyondur, o ne vurdum duymazlıktır, o ne soğuk kanlılıktır. YETER! diye bas bas bağırasım var.
Özellikle Robert Knepper ve Peter Stormare müthiş oyunculuk sergilemişler, tadından yenmiyor.
Benim her türlü yapımda çok dikkat ettiğim noktalardan biri ise özellikle jenerikin dizi ve onun unsurlarını ne kadar iyi yansıttığıdır. On üzerinden on veriyor ve sizleri de bu adrenalin salgılarınızın bol bol salgılanmasına vesile olacak diziyi izlemeye davet ediyorum. Buyrun gelin, birlikte izleyelim. Şimdilik bu kadar. Prison break izlemeye devam edin.

Hiç yorum yok: